Page hero image

Hjälp.

Service

Hur fungerar prenumerationen?

Du väljer din produkt, hur ofta du vill ha den levererad och hur många produkter du vill ha i varje sändning. Sedan fyller du i dina uppgifter. Produkterna levereras via post. Kostnaden för produkten dras från ditt betalkort varje gång produkten/produkterna skickas till dig. Självklart kan du avsluta eller ändra prenumerationen när du vill på ditt konto. Men se till att göra det minst två arbetsdagar innan ditt nästa leveransdatum så att vi hinner hantera din ändring. Ingen uppsägningstid.

Hur rekommenderar ni rätt leveransintervall och mängd för min prenumeration?

Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau har lång erfarenhet av att tillverka hushållsapparater och vet vad som krävs för att underhålla produkterna på bästa sätt för att förlänga deras livslängd. Våra rekommendationer är baserade på ett hushåll med fyra personer.

Hur kan jag ändra eller säga upp prenumerationen?

Du kan ändra eller säga upp din prenumeration på ditt konto.

Kan jag verkligen säga upp det när som helst?

Du kan avsluta prenumerationen när som helst. Hör bara av dig minst två arbetsdagar innan nästa leveransdatum så att vi hinner hantera din uppsägning och se till att inga mer pengar dras.

Frakt

Erbjuder ni fri frakt?

Fri frakt vid beställning över 300kr. Annars är leveranskostnaden 55 kr.

Vilka länder levererar ni till?

Just nu är Sverige det enda landet i vår globala familj som erbjuder Care Club. Därför kan vi bara leverera till adresser i Sverige. Vi hoppas snart kunna expandera internationellt.

Har ni en returpolicy?

Enligt lag kan du skicka tillbaka en beställning inom 14 dagar. Kontakta kundservice på reservdelar@bshg.com om du vill skicka tillbaka en beställning.

Hur lång tid tar leveransen av min beställning?

Vi samarbetar med Postnord. Leveransen tar vanligtvis fyra dagar och du kan alltid spåra den genom att använda uppgifter i leveransbekräftelsen som vi skickar till dig så fort din beställning skickas. Mejla oss på reservdelar@bshg.com om du har problem med att ta emot eller hitta din beställning.

Var är mitt paket?

Mejla oss på reservdelar@bshg.com om du har problem med att ta emot eller hitta din beställning.

Konto

Jag kan inte logga in eller har glömt mitt lösenord

Klicka på ”Glömt lösenord?” på inloggningssidan. När du har klickat på ”Glömt lösenord?” fyller du i mejladressen som du registrerade dig med hos oss så skickar vi dig ett mejl för att återställa ditt lösenord. Kolla din inkorg och öppna mejlet vi skickade till dig. När du klickar på länken i mejlet kommer du till vår webbsida och kan välja ett nytt lösenord.

Har du fler frågor? Kontakta oss!

Till kontaktformuläret

Använd kontaktformuläret.

Använd kontaktformuläret för alla frågor, kommentarer och/eller klagomål. Eller skicka ett mejl till reservdelar@bshg.com. Vi kommer att kontakta dig inom en arbetsdag.

Produkten är slut i vårt lager Skriv upp dig på väntelistan Du kan inte lägga till den här produkten i varukorgen för produkten är tyvärr slut i lager. Ge oss din e-postadress och vi informerar dig när produkten har skrivits in igen.
E-post Vi delar inte din adress med någon annan.
Har ingen produkt i vagnen!
0

20% på din första beställning?

Ja tack!

Anmäl dig till vårt nyhetsmail

Registrera dig nu och få 20% rabatt på din första beställning vid prenumeration.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.